خرید املاک تجاری
نوشته شده توسط : faeghe

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که سرمایه‌گذاران هنگام خرید املاک تجاری، از جمله صنعتی، مرتکب می‌شوند، کوتاه کردن گوشه‌ها در طول فرآیند بررسی دقیق است. در حالی که املاک و مستغلات صنعتی می تواند سودآور باشد، عدم انجام بررسی دقیق می تواند یک سرمایه گذاری امیدوارکننده را فلج کند.

در اینجا 8 مرحله وجود دارد که به هر سرمایه‌گذار پیشنهاد می‌کنیم قبل از بسته شدن در یک ملک صنعتی انجام دهد:

1. یک شخص ثالث را برای انجام حسابرسی مالی استخدام کنید. این برای املاک صنعتی دارای مستاجر مهم است. هدف از حسابرسی مالی بررسی واقعیت اعدادی است که توسط نماینده فهرست به شما ارائه می شود. می‌خواهید حداقل دو سال گزارش مالی عقب‌نشینی (مانند صورت‌حساب‌های بانکی)، یک اجاره فعلی، و حداقل سه ماه از اجاره‌های قبلی را جمع‌آوری کنید. یک مشاور خدمات مالی از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل تاریخچه عملیات دارایی و ارائه یک نمای کلی از درآمد و هزینه های عملیاتی استفاده می کند. نتایج این گزارش به شما این امکان را می‌دهد که هر فرضی را که در فرم اصلی خود وارد کرده‌اید، اصلاح کنید.

2. ارزیابی وضعیت ملک (PCA) را کامل کنید. مشابه بازرسی خانه، PCA به خریداران ساختمان‌های صنعتی کمک می‌کند تا وضعیت دارایی‌ای را که علاقه‌مند به خرید، اجاره یا تامین مالی هستند، تعیین کنند. PCA هر گونه تعمیر یا بهبودی را که در آینده نزدیک مورد نیاز خواهد بود روشن خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: